  • Data: 2005-09-26 09:41:36
    Temat: zażalenie na wys. opłaty sądowej
    Od: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy zażalenie na żądaną wysokość opłaty sądowej za wpis hipoteki
    kaucyjnej do KW składa się na jakimś formularzu, czy jest po prostu
    pismo do właściwego sądu?

    Zapłaciłem 1/20 wpisu stosunkowego natomiast wrocławski sąd standardowo
    żąda więcej. Czy zapłacenie tego co żądają wraz ze złożeniem zażalenia
    na żądaną kwotę nie zablokuje ew. zwrotu kasy w razie uznania moich racji?
    Chcę im zapłacić aby ew. nie wstrzymywać biegu sprawy zakładania KW i
    wpisu hipoteki.

    I jeszcze jedno - zażadali także pisma ze SM dla potrzeb
    wieczystoksięgowych. Oczywiście spółdzielnia wyda taki pismo ale nie
    chce się im za szybko. Czy aby dotrzymać tereminu można do sądu złożyć
    prośbę o umożliwienie złożenie tego papieru z SM w dłuższym terminie?
    Może się SM wyrobi ale na wszelki wypadek wolę się upewnić.

    Pozdrawiam

    dwr