  • 1. Data: 2004-01-28 17:19:27
    Temat: międzynarodowe prawo jazdy???
    Od: o...@o...pl

    Czy ktoś się orientuje jakie kraje obejmuje międzynarodowe prawo jazdy???thx.a.

  • 2. Data: 2004-01-28 17:32:32
    Temat: Re: międzynarodowe prawo jazdy???
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl>

    > Czy ktoś się orientuje jakie kraje obejmuje międzynarodowe prawo
    jazdy???thx.a.

    w tej ksiazeczce sa wymienione kraje, w ktorych jest ono honorowane.

  • 3. Data: 2004-01-28 21:15:12
    Od: o...@o...pl

    > jazdy???thx.a.
    >
    > w tej ksiazeczce sa wymienione kraje, w ktorych jest ono honorowane.

    tyle wiem , tylko nie mam tej książeczki zeby to sprawdzić :)

  • 4. Data: 2004-01-28 21:35:43
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > tyle wiem , tylko nie mam tej książeczki zeby to sprawdzić :)

    napisz gdzie chcesz jechac a powiem Ci czy ten kraj jest na liscie:)

  • 5. Data: 2004-01-29 00:22:48
    Od: o...@o...pl

    > napisz gdzie chcesz jechac a powiem Ci czy ten kraj jest na liscie:)

    Dania, Norwegia, Szwecja, Grecja, Wielka Brytania :) Dzięki

  • 6. Data: 2004-01-30 15:06:42
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Dania, Norwegia, Szwecja, Grecja, Wielka Brytania

    te wszystkie kraje sa na liscie ale, z tego co wiem,
    nie potrzebujesz wyrabiac miedzynarodowego prawa jazdy.
    mozesz uzywac polskiego jesli przebywasz tam turystycznie.
    np w UK mozesz przez rok od daty wjazdu uzywac polskiego prawka.
    a jesli koniecznie chcesz miec miedzynarodowe to
    zazwyczaj jest ono wyrabiane od reki po okazaniu normalnego.
    wiecej znajdziesz w konwencji o ruchu drogowym
    z dnia 8 listopada 1068 r.
    pozdr
    marcin