  • 1. Data: 2002-02-22 00:35:27
    Temat: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Przemyslaw O." <p...@g...pl>

    Jak napisac "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i
    o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" ?

    Pracodawcy tego wymagaja, skad wziac wzor takiego pisma ewentualnie kto je
    wydaje ?.

    Jesli mozna samemu napisac to bylbym wdzieczny za link do wzoru lub
    podeslanie na adres e-mail.

  • 2. Data: 2002-02-22 11:12:05
    Temat: Re: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Moppek" <o...@b...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw O." <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydaje ?.
    > Jesli mozna samemu napisac to bylbym wdzieczny za link do wzoru lub

    Czegos takiego to...jeszcze nie grali!!!
    Wzorów takich nikt nie wydaje, bo i po co?
    Skoro chcę oświadczenie to napisz np. tak:
    "imię, nazwisko, adres
    Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych i nie byłem karany za
    przestępstwo popełnione umyślnie
    miejscowość, data, podpis"
    Moppek

  • 3. Data: 2002-02-22 13:20:40
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Moppek" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "imię, nazwisko, adres
    > Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych i nie byłem karany za

    Moppku może czegoś takiego nie grali w Twojej śmiesznej orkiestrze ale
    gdzie indziej to i owszem...
    Pracodawca ma prawo wymagać zaświadczenia o niekaralności, które za
    stosowną opłatą wystawione zostanie w Sądzie Okręgowym właściwym ze względu
    na miejsce zamieszkania zainteresowanego.

  • 4. Data: 2002-02-22 14:10:37
    Od: "Moppek" <o...@b...pl>

    Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosowną opłatą wystawione zostanie w Sądzie Okręgowym właściwym ze
    względu
    > na miejsce zamieszkania zainteresowanego.

    Brukerze - to nie sprawa orkiestry, tylko rozumienia czytanego tekstu.
    W poście napisano o Oświadczeniu kandytada do pracy nie zaś o Zaświadczeniu
    z Rejestru Skazanych możliwego do uzyskania (za parę złotych) we właściwym
    sądzie.
    Różnica jest zasadnicza i zanim będziesz się śmiał ze śmiesznej orkiestry
    przemyj sobie własne okularki cylidryczne
    M.

  • 5. Data: 2002-02-22 14:22:39
    Temat: !
    Od: "Mizior" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    (ciach)
    > Moppku może czegoś takiego nie grali w Twojej śmiesznej orkiestrze ale
    > gdzie indziej to i owszem...
    (.................)

    Bukerze,
    Czy wszyscy w dawnym woj. bydgoskim są tacy obcesowi?
    Uwazaj, aby cię z nadmiaru bufonady apopleksja nie zdzieliła
    Prawo prawem - ale ogłady mógłbyś odrobinkę liznąć
    bez urazy

  • 6. Data: 2002-02-22 14:52:05
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 22 Feb 2002, Przemyslaw O. wrote:

    > Jak napisac "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i
    > o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie" ?

    Nic nie musisz pisać, wystarczy że dostarczysz odpis z Krajowego Rejestru
    Karnego - wydawane są AFAIK bezpłatnie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 7. Data: 2002-02-22 20:04:28
    Temat: Re: !
    Od: "Z.Kowalewski" <z...@p...com>

    Użytkownik "Mizior" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uwazaj, aby cię z nadmiaru bufonady apopleksja nie zdzieliła
    > Prawo prawem - ale ogłady mógłbyś odrobinkę liznąć

    Otóż to
    K.

  • 8. Data: 2002-02-23 11:21:45
    Temat: zaświadczenie czy oświadczenie
    Od: "Iza" <i...@v...pl>

    Czy wymagaja od Ciebie ZAŚWIADCZENIA czy też OŚWIADCZENIA
    Specyzuj o co chodzi, bo Twój post nie jest konkretny i mozna go
    interpretować dwojako.
    I.