    From: "Darek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: zastaw sadowy na auto
    Date: Thu, 13 Mar 2003 19:42:45 +0100

    Witajcie!

    Chce kupic samochod, niestety okazalo sie, ze jest na niego zastaw sadowy.
    Auto wzial od jakiegos goscia w ramach rozliczenia salon, a zeby bylo
    jeszcze bardziej zagmatwane, to okazalo sie, ze w roznych papierach wpisana
    jest kobieta (domniemana malzonka :-)). Facet z salonu ma wyjasnic sprawe w
    banku (w tej chwili sam przyznaje, ze nie moglby zarejestrowac autka na
    mnie), bo ma jakis wydruk, ze kredyt jest splacony (wspominal tez, ze musi
    wziazc jakies oswiadczenie, ze nie ma intercyzy miedzy malzonkami). Mam do
    Was w zwiazku z tym 2 pytania. Pierwsze - czy warto "wchodzic" w ten interes
    (niby ja kupowalbym auto od salonu, wiec to u nich moglbym dochodzic w razie
    czego swoich praw)? A drugie - jakiego rodzaju dokumenty musza mi pokazac,
    zebym wiedzial, ze sprawa jest "czysta"?

    Za pomoc z gory dziekuje
    darek