  • 1. Data: 2003-10-11 11:01:37
    Temat: Dodatek mieszkaniowy - bardzo pilnie prosze o pomoc
    Od: "Roland Żerek" <r...@p...fm>

    Witam,

    Wlasnie dostalem decyzje z UM o przyznaniu dodatku mieszkaniowego w
    wysokosci... 30 PLN. OK - tyle wynikalo z dokumentow przedstawionych we
    wrzesniu, bo wczesniej mialem firme i mialem calkiem niezle dochody... Ale
    firma sie rozsypala. We wrzesniu dochody pozwolily juz na przyznanie
    dodatku. W dokumentach jak byk maja, ze ja jestem zarejestrowany jako
    bezrobotny, a zona zarabia grosze. Jednym slowem jestesmy na prawde w
    tragicznej sytuacji.

    Na odwolanie mamy 14 dni wg pouczenia o decyzji. Chcialbym to zrobic,
    uzasadniajac, ze nasze dochody zblizaja sie obecnie do ZERA, mamy duze
    zadluzenie i male dziecko na utrzymaniu. Pytanie moje brzmi: jakie sa szanse
    na zmiane decyzji. Czy takie cos jest praktykowane? Moze powinienem od razu
    wyslac pismo do Prezydenta Miasta? Bez zmiany tej decyzji bedziemy
    praktycznie ugotowani...

    Czy w urzedach sa jeszcze ludzie? Przyznam, ze liczylem, ze dodatek pokryje
    wiekszosc kosztow mieszkania...

    Za kazda pomoc z gory bardzo dziekuje.

    --
    Roland