  • 1. Data: 2003-10-11 11:39:28
    Temat: Prawo budowlane......chyba?
    Od: "murarz ;)" <s...@W...pl>

    Witam.
    Mam kilka pytan ktore dla osoby w tym siedzacej nie powinny sprawic wiekszego
    klopotu przynajmniej tak mi sie wydaje.
    I. W jakiej odleglosci od granicy mozna pobudowac dom tak aby mozna bylo miec
    okna na sasiednia dzialke?
    II. W jakiej odleglosci od granicy dzialki mozna sadzic dzewa i czy jest jakas
    roznica czy sa to drzewa owocowe czy iglaki itd.
    III. No i pytanie ostatnie moze troche nieprzyjemne: W jakiej odleglosci od
    granicy mozna wykopac "szambo" i jakie ono musi spelniac wymagania?

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-10-14 12:03:33
    Temat: Re: Prawo budowlane......chyba?
    Od: "" <s...@o...pl>

    Cze.
    Chciałem tylko sie wam przypomniec ze moglby ktos cos na ten temat odpisac :o)

  • 3. Data: 2003-10-22 21:38:16
    Od: "" <s...@o...pl>

    TO znowu Ja.

    No i co jest z wami!!!???

  • 4. Data: 2003-10-23 15:56:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Oct 2003, murarz [upomina się i upomina ;)] ;) wrote:

    >+ Witam.
    >+ Mam kilka pytan ktore dla osoby w tym siedzacej nie powinny sprawic wiekszego
    >+ klopotu przynajmniej tak mi sie wydaje.

    Pisze ci osoba "mało w tym siedząca". O tyle co z rzadka
    do przepisów zajrzała i grupę czyta - a co na grupie było
    to groups.google zeznaje, więc dziwne że post się tekstem
    "sprawdziłem googlem i widziałem że..." nie zaczyna ;)

    >+ I. W jakiej odleglosci od granicy mozna pobudowac dom tak aby mozna bylo miec
    >+ okna na sasiednia dzialke?

    Jak powszechnie wiadomo ;) w przepisach jest wymóg, aby ściany
    (sąsiednich budynków) z oknami były oddalone min. o 8m.
    Z tego wynika - "zwyczajowe" ? - prawo do uzyskania zgody na
    budowę w połowie tej odległości, aby "sąsiad nie był uziemiony".
    Znaczy: 4.
    "zwyczajowe" - bo *chyba* kiedyś takie określenie padło,
    a nie pamiętam aby taki przepis był zapodawany.

    Nie wiem. Podejrzewam że nie ma limitu.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (kasztan od strony sąsiada w granicy działki, sąsiadem
    jest teren UM w zarządzie "administracji" :))