  • 1. Data: 2006-10-31 10:25:37
    Temat: zasiedzenie
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    czytałem archiwum ale moja sprawa jest trochę inna od przedstawionych

    jest sobie mała działka i połówka domu (bliźniak) której właścicielem od wybudowania
    w 1936r był mój pradziadek (mam akt własności), miał 4 dzieci, w domu pozostał od
    1955r tylko syn z żoną czyli mój dziadek i babcia, dziadek zmarł w 1994r, od tego
    czasu domek zamieszkuje tylko moja babcia, bezpośredni spadkobiercy (dzieci
    pradziadka i ich potomstwo) są za granica i nie utrzymujemy z nimi żadnego kontaktu,
    babcia z dziadkiem oczywiście wykonywali wszystkie remonty oraz odprowadzali
    wszystkie należne podatki, ponieważ załatwienie tego od tyłu czyli sprawy spadkowe
    itp. były by bardzo trudne do realizacji czy moja babcia spełnia warunki aby złożyć
    do sądu wniosek o zasiedzenie ? ile trwa rozpatrzenie takiego wniosku ? jakie są
    szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku ?

    z góry dzięki za odpowiedzi bo ja z prawa to jestem lajkonik

    blur

  • 2. Data: 2006-10-31 16:06:11
    Temat: Re: zasiedzenie
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Nie spelnia - z powodztwem o zasiedzenie moga wystapic jedynie wszyscy
    wspolwlasciciele nieruchomosci.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 3. Data: 2006-10-31 19:23:40
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości
    > Nie spelnia - z powodztwem o zasiedzenie moga wystapic jedynie wszyscy
    > wspolwlasciciele nieruchomosci.

    a jeśli nie ma z nimi kontaktu ?