  • 1. Data: 2002-10-16 10:41:08
    Temat: zasada ustności i pisemności??
    Od: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>

    Witam serdeczne. Jesteście ostatnia desku ratunku - szukalem juz wszedzie, a
    mianowicie musze znalezc zasade ustnosci i pisemnosci. Mam taki temat pracy
    z postepowania karnegi i nigdzie ale to nigdzie nie moge nic znalezc. I taka
    mala prosba do Was - jezeli wiecie gdzie szukac to poprosze o jakies zrodla,
    tytuly ksiazek... Dziekuje bardzo i pozdrawiam

    Łukasz

    m...@p...fm
    żeby do mnie napisać usuń NOSPAM z mojego adresu

  • 2. Data: 2002-10-16 11:24:31
    Temat: Re: zasada ustności i pisemności??
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    pracy
    > z postepowania karnegi i nigdzie ale to nigdzie nie moge nic znalezc.

    a sprawdzałeś w podręczniku?
    btw -> google wyrzuca mnóstwo trafień - leniuch z Ciebie, wstydź się :->

  • 3. Data: 2002-10-16 12:14:20
    Od: ".:*MONDAY*:." <m...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> napisał w wiadomości

    > a sprawdzałeś w podręczniku?
    > btw -> google wyrzuca mnóstwo trafień - leniuch z Ciebie, wstydź się :->
    sprawdzalem nawet w kometntarzu do kpk... a czy na Google jest mnostwo
    trafien to sprawa bardzo kontrowersyjna poniewaz nie ma tam nic godnego
    uwagi co mogloby posluzyc za material do referatu...

    pozdrawiam
    Łukasz