  • 1. Data: 2002-10-16 09:07:18
    Temat: Prawo handlowe
    Od: Honda Fan <h...@w...pl>

    Czesc,

    gdzie w internecie znalazlbym jakies wprowadzenie do prawa handlowego,
    kodeksu spolek handlowych itp napisane w jezyku zrozumialym dla zwyklego
    smiertelnika a nie prawnika ?

    Pozdrawiam,
    Honda

  • 2. Data: 2002-10-16 09:26:02
    Temat: Re: Prawo handlowe
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Uzytkownik "Honda Fan" <h...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > gdzie w internecie znalazlbym jakies wprowadzenie do prawa handlowego,
    > kodeksu spolek handlowych itp napisane w jezyku zrozumialym dla zwyklego
    > smiertelnika a nie prawnika ?

    Twoim zdaniem prawnicy sa niesmietelni? :)

  • 3. Data: 2002-10-16 09:33:04
    Od: Honda Fan <h...@u...to.wp.pl>

    > Twoim zdaniem prawnicy sa niesmietelni? :)

    no cos w tym jest :))

  • 4. Data: 2002-10-16 09:51:14
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Uzytkownik "Honda Fan" <h...@u...to.wp.pl> napisal w wiadomosci

    > no cos w tym jest :))

    sprawdzales w rzeczpospolitej http://www.rp.pl

    byl tam taki dzial - wstep do ksh czy jakos podobnie,
    ale nie jestem w stanie ocenic czy byl napisany dla prawnika czy dla
    zwyklego smeirtelnika :))))

  • 5. Data: 2002-10-16 11:11:20
    Od: Honda Fan <h...@u...to.wp.pl>

    > sprawdzales w rzeczpospolitej http://www.rp.pl
    >
    > byl tam taki dzial - wstep do ksh czy jakos podobnie,
    > ale nie jestem w stanie ocenic czy byl napisany dla prawnika czy dla
    > zwyklego smeirtelnika :))))

    Znalazlem i jest to zjadliwe dla zwyklego smiertelnika

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Ksh1206/ksh_s
    pis_tresci.html

    Pozdrawiam,
    Honda