  • 1. Data: 2004-03-29 12:48:47
    Temat: zarzadzenie wykonania kary
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostalem wyrok w zawieszeniu tzn. 6 miesiecy pozbawienia wolnosci na okres 2
    lat za jazde samochodem po pijanemu
    + 1000 zl zaplaty na rzecz Fundacji Św. Krzysztofa.
    Po jakims czasie otrzymalem pismo ze mam wplacic 100 zł tytulem tego
    swiadczenia w terminie 21 dni pod rygorem
    zarzadzenia wykonania kary pozbawienia wolnosci. Wplacilem 300 zl i
    napisalem podanie do sadu o rozlozenie
    pozostalej czesci na raty, niestety otrzymalem negatywna odpowiedz iz
    podanie takie powinienem zlozyc
    do Fundacji Św. Krzystofa. Niestety podania takiego nie zlozylem i
    calkowicie zapomnialem o pozostalej czesci
    kwoty do splaty. Teraz otrzymalem wezwanie do sadu w charakterze skazanego
    na posiedzenie w sprawie zarzadzenia
    wykonania kary. Nie ukrywam ze jestem przestraszony ta sytuacja i nie wiem
    kompletnie co mam robic.
    Czy to oznacza ze pojde do wiezienia ? Czy mam wynajac adwokata ?

  • 2. Data: 2004-03-29 13:11:12
    Temat: Re: zarzadzenie wykonania kary
    Od: "Dilbercik" <j...@t...mam>

    i po co jezdziles po pijaku ?

    --
    Michal

  • 3. Data: 2004-03-29 13:23:36
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Marcin wrote:
    > Czy to oznacza ze pojde do wiezienia ?

    może

    > Czy mam wynajac adwokata ?

    Lepiej zapłać całość. Te same albo mniejsze pieniądze, a skutek pewnie
    lepszy.

    KG

  • 4. Data: 2004-03-29 14:31:50
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dilbercik" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > i po co jezdziles po pijaku ?

    dluga historia, w kazdym badz razie zaluje i na pewno tego nigdy w zyciu juz
    nie zrobie

  • 5. Data: 2004-03-29 15:04:18
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > może

    co nalezaloby zrobic zeby nie doszlo do takiej mozliwosci ? (zakladajac ze
    jest juz wszystko oplacone)

  • 6. Data: 2004-03-29 20:21:10
    Od: "kuba" <p...@p...home.pl>

    > co nalezaloby zrobic zeby nie doszlo do takiej mozliwosci ? (zakladajac ze
    > jest juz wszystko oplacone)

    Jeżeli wszystko jest opłacone, to sąd raczej się nie przyczepi.

    Kuba

  • 7. Data: 2004-03-30 08:08:53
    Od: "AT" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kompletnie co mam robic.
    > Czy to oznacza ze pojde do wiezienia ? Czy mam wynajac adwokata ?

    wskazówka: sprawdź w wyroku w jakim terminie należało ww kwotę uiścić.
    często się zdarza, że wyrok niepodaje terminu wpłaty - wówczas przyjmuje
    się, że możesz zapłacić do momentu upływu terminu zawiasów.

    AT