  • 1. Data: 2004-07-06 10:28:24
    Temat: Z Wartą nie warto
    Od: "Krzysztof M." <k...@p...onet.pl>

    Hej!

    Jakiś czas temu miałem szkode OC, gość przypakował w tył mojego samochodziku
    (tak bardziej po lewo) , w sumie nie było to aż tak mocno.
    Szkode naprawiono. (Chociaż i tu Warta odliczyła sobie amortyzacje części).
    Ale problem jest taki, że po miesiącu zaczęła w wyniku naprężeń mi pękać
    szyba s przodu (po skosie).
    Napisałem pismo do nich, że wyniknęły dodatkowe uszkodzenia. No i wczoraj
    dostałem odpowiedź, że nie ma to związku ze szkodą i że jak mi sie nie
    podoba to mam iść do sądu.

    No i mam pytanie. Jest szansa na wygranie sprawy i jakie ewentualnie mogą
    być koszty. (Wymiana szyby ok. 1tys. zł)

    =========
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-07 11:34:09
    Temat: Re: Z Wartą nie warto
    Od: scx <s...@w...pl>

    Krzysztof M. się wziął i wyklepał:

> [...]

    > Szkode naprawiono. (Chociaż i tu Warta odliczyła sobie amortyzacje
    > części). Ale problem jest taki, że po miesiącu zaczęła w wyniku naprężeń

    Z góry mówię ŻE JA SIĘ NIE ZNAM
    Ale na mój gust jeśli w karoserii były naprężenia, to znaczy że szkoda nie
    została usunięta do końca.
    Czyli: jeśli gdzieś tam w papierach podpisałeś się że szkoda została
    usunięta, to chyba masz tysiaczka w plecy :(

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?