  • Data: 2002-10-13 17:33:58
    Temat: zameldowanie
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wymeldowalem sie, glownie ze wzg. na wojsko.
    Nie chcieli mi dac odroczenia bo nie ukonczylbym studiow przed do 27 roku zy
    cia.
    Co mi grozi jesli bede gdziekolwiek_zameldowany dopiero, dajmy na to, za rok
    ?
    Jak na razie posluguje sie tym samym dowodem osobistym (nic w nim nie skresl
    ali poniewaz po zameldowaniu dostane nowy).
    I jeszcze jedno: jesli sie juz zamelduje to w innym miescie=innej wku; czy w
    tedy cala moja "historia" przechodzi z jednej wku do drugiej.
    pozdrawiam
    kezsel