  • Data: 2003-09-16 14:55:15
    Temat: zaleglosci wobec ZUS
    Od: "AnT" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze dzialalnosc(jednoosobowa) od dwoch lat, w pierwszym roku placilam
    regularnie skladki ZUS, niestety w roku bierzacym mam powazne zaleglosci.
    ZUS odmowil mi rozlozenia na raty wiec pewnie sprawa pojdzie do komornika.
    Obecnie jestem w ciazy i mam juz od dwoch m-cy zwolnienie. Mam pytanie czy
    ZUS moze odmowic mi zasilku i prawa do macierzynskiego z powodu zaleglosci,
    ktore przecierz i tak bede musiala wczesniej czy pozniej splacic.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi Aga