  • Data: 2003-09-16 16:50:58
    Temat: Re: zaleglosci wobec ZUS
    Od: Korowiow <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:8679-1063724112@213.17.251.61>
    AnT napisał(a):

    > Prowadze dzialalnosc(jednoosobowa) od dwoch lat, w pierwszym roku
    > placilam regularnie skladki ZUS, niestety w roku bierzacym mam
    > powazne zaleglosci. ... Mam pytanie czy ZUS moze odmowic mi zasilku
    > i prawa do macierzynskiego z powodu zaleglosci

    Tak tylko głośno myślę, bo nie mam przed sobą ustawy zasiłkowej i mam
    straszne "tyły" jeżeli chodzi o te zagadnienia - nieopłacenie składek
    spowodowało wyłączenie Cię z ubezpieczenia chorobowego, z którego to
    wypłaca się m.in zasiłek macierzyński. Wniosek z tego - odmowa wypłaty
    zasiłu.

    --
    Sławek
    gg:1397619