  • 1. Data: 2004-06-01 21:23:53
    Temat: zakwestionowanie zwolnienia lekarskiego
    Od: "peg" <p...@w...pl>

    witam
    ja z zapytaniem:
    czy pracodawca moze zakwestionowac zwolnienie lekarskie pracownika, jesli
    pracodawca ma podejrzenia, ze zwolnienie nie jest uzasadnione faktycznym
    staniem zdrowia? jesli tak, to w jaki sposob moze to zrobic?

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedz
    peg

  • 2. Data: 2004-06-01 22:06:26
    Temat: Re: zakwestionowanie zwolnienia lekarskiego
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:c9is52$a21$1@korweta.task.gda.pl
    użytkownik: *peg* napisał(a):

    [ciach]

    Tak troche OT: w sporze na temat zwolnień lekarskich mój przełożony
    wyraził się, że zwolnienie jest propozycją lekarza, na którą przełożony
    zgadza się lub nie. Kolega to skomentował tak: "a śmierć jest propozycją
    natury..." :D
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2004-06-02 06:33:34
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > czy pracodawca moze zakwestionowac zwolnienie lekarskie pracownika, jesli
    > pracodawca ma podejrzenia, ze zwolnienie nie jest uzasadnione faktycznym
    > staniem zdrowia? jesli tak, to w jaki sposob moze to zrobic?

    Nie ma zadnych podstaw.

  • 4. Data: 2004-06-02 06:36:58
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma zadnych podstaw.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    Są podstawy i możliwości. Trzeba podkablować do ZUS, a on weryfikuje.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-06-02 06:38:28
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma zadnych podstaw.

    Zglaszajac do ZUS. Oni weryfikuja zasadnosc zwolnien.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 6. Data: 2004-06-02 07:04:51
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Zglaszajac do ZUS. Oni weryfikuja zasadnosc zwolnien.

    Ale chodzi o sam fakt, ze pracodawca nie moze zakwestionowac zwolnienia
    jako takiego. A ze podkabluje to juz zupelnie osobna sprawa.

  • 7. Data: 2004-06-02 07:20:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Johnson wrote:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jesli

    > Są podstawy i możliwości. Trzeba podkablować do ZUS, a on weryfikuje.

    Sam pracodawca nie ma możliwości zakwestionowania zwolnienia. Może co
    najwyżej "zasugerować" w zus, że zwolnienie jest "lewe".
    Dopóki ZUS nie zakwestionuje, pracodawca niestety może się co najwyżej,
    obrazowo mówiąc, ugryźć w dupę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 8. Data: 2004-06-02 10:06:23
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    A co ja napisałem? Nie rozumiesz :) ?

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-06-03 13:13:39
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Może powiadomić o swoich podejrzeniach ZUS. ZUS ma prawo kontroli.