  • 1. Data: 2004-01-21 12:49:22
    Temat: zakup ziemi przez cudzoziemca
    Od: "manolo" <m...@g...pl>

    Witam grupowiczów :)
    Mam pytanie. Pewien cudzoziemiec złożył mi ofertę zakupu należącej do mnie
    działki rekreacyjnej. Jakie warunki musi spełnić (czyt. które urzędy
    wydeptać i jakie dokumenty dostarczyć ) aby móc wspomnianą działkę ode mnie
    legalnie nabyć. Dodam, bo może jest to istotne, iż ów cudzoziemiec jest
    obywatelem niemieckim. Aha, i oczywiście czy coś się pod tym względem zmieni
    1.05.
    Miłośnikom mocnych wrażeń polecam poszukiwania odpowiedzi na w/w temat w
    googlach :) Duuuużo Radia Maryja...
    pozdrawiam
    manolo

  • 2. Data: 2004-01-21 12:49:51
    Temat: Re: zakup ziemi przez cudzoziemca
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik manolo napisał:

> [...]
    > działki rekreacyjnej. Jakie warunki musi spełnić (czyt. które urzędy
    > wydeptać i jakie dokumenty dostarczyć ) aby móc wspomnianą działkę ode mnie

    poczytaj sobie :)
    http://www.wroclaw.pl/p/3441

    coś się zmieni po 1 maja, ale jeszcze nie doczytałem co :(