  • 1. Data: 2012-04-06 21:32:59
    Temat: Korespondencja email z Urzędem Gminy
    Od: "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie mam, czy do Urzędu Gminy można pisać tylko przez platforme e-PUAP lub
    podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym ?

    Nawet niewinne pytanie np. "W związku z planowaną wizytą mam pytanie Czy przed
    Urzędem Gminy jest zakaz zatrzymywania się i postoju ?" pozostaje bez
    odpowiedzi bo jest to zwykły email...

  • 2. Data: 2012-04-06 21:52:35
    Temat: Re: Korespondencja email z Urzędem Gminy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rezydent wrote:
    > Pytanie mam, czy do Urzędu Gminy można pisać tylko przez platforme e-PUAP lub
    > podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym ?

    Nie.
    Chyba, że twoje pisanie musi być "oficjalnie podpisane" aby nabrało mocy.
    Wówczas w grę wchodzą albo papierowy podpis albo takowyż cyfrowy. w
    czesci takze e-puap.

    kazde inne zapytanie czy pani zosia przyjdzie dzisiaj na herbatke moze
    byc w dowolnej formie rowniez telefonicznej

    > Nawet niewinne pytanie np. "W związku z planowaną wizytą mam pytanie Czy przed
    > Urzędem Gminy jest zakaz zatrzymywania się i postoju ?" pozostaje bez
    > odpowiedzi bo jest to zwykły email...

    mniej wiecej.
    KPA im nie nakazuje odpowiadac to stosujac czesc minimalistyczna wlasnie
    nie odpowiadaja. bo nie musza.

  • 3. Data: 2012-04-06 22:38:22
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 14:52:35 -0500, witek napisał(a):

    > mniej wiecej.
    > KPA im nie nakazuje odpowiadac to stosujac czesc minimalistyczna wlasnie
    > nie odpowiadaja. bo nie musza.

    i to jest Polska własnie, jak ktoś zadzwoni to przed telefon powiedzą, a na
    email to już im sie nie chce, wolą mieć więcej wolnego

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow5.php

  • 4. Data: 2012-04-15 14:05:25
    Od: "Piotr A." <aaapsik@poczta_usun.fm>

    Witam

> [...]
    >>

    > mniej wiecej.
    > KPA im nie nakazuje odpowiadac to stosujac czesc minimalistyczna wlasnie

    KPA nie, ale ustawa o informacji publicznej tak (sa stosowne wyroki, że
    na email trzeba odpowiedzieć).
    Prosze więc wysłać email:

    W trybie dostepu do informacji publicznej proszę o odpowiedź, czy przed
    Urzędem Gminy jest zakaz zatrzymywania się i postoju. ;-)

    Piotr A.