    From: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup notebooka w USA a VAT w Polsce
    Date: Fri, 30 Sep 2005 00:42:43 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@user-193-151-96-67.promax.media.pl

    witam,
    Mam nastepujacy problem i nie wiem jak go rozgryzc, a niestety moja ksiegowa
    tez niezbyt wie:(
    Chce kupic notebooka na firme, waham sie czy w Polsce czy w USA. Na korzysc
    USA przemawiaja oczywiscie ceny, no ale rodzi sie kilka pytan:
    1. Czy sklep w USA moze i wystawic fakture VATowska?
    2. Czy jesli tak, to za taki sprzet musialbym placic jakies clo czy inne
    oplaty?
    3. Gdyby okazalo sie ze hamerykance nie moga wystawic mi f-ry VAT to:
    jezeli, ktos kupilby tego notebooka na siebie, przywiozl go do Polski w
    jakiejs walizecze;) a potem chialbym go kupic od znajomych prowadzacych
    sklep komputerowy, czy oni musieliby doliczyc mi VAT polski?
    Jesli ktos bedzie uprzejmy odniesc sie do tych pytan, to prosilbym (bez
    urazy of korz) o podanie zrodla informacji.
    Z gory dzieki za ewentualna pomoc!
    pozdr