  • Data: 2007-04-20 11:33:54
    Temat: zakup auta słabszego niż wskazują na to dokumenty
    Od: "alkesaltzer" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Interesuje mnie pewna kwestia.

    Mianowicie zakupiłem auto ciężarowe które we wszystkich dokumentach (
    książka pojazdu, dowód rejestracyjny, papiery od sprowadzenia) ma podany
    inny silnik (słabszy) niż jest w nim faktycznie umieszczony.

    Dodam że jestem drugim właścicielem tego auta w kraju a o tym jaki motor w
    nim jest powiedziano mi dopiero w autoryzowanym serwisie jak wpieli się do
    komputera.

    Zastanawiam się czy mam prawo do jakiegoś zwrotu kosztów zakupu auta. W
    końcu zakupiłem coś innego niż jest na fakturze.

    Były właściciel umywa od sprawy ręce.