  • 1. Data: 2006-12-04 19:08:02
    Temat: zakładanie spółki jawnej
    Od: i...@o...pl

    jak przypuszczam po raz kolejny, ale guglając nie znalazłam
    odpowiedzi na swoje pytanie.
    Otóż, do wniosku o wpis do KRS trzeba dołączyć m.in. "wykaz
    wspólników wraz. z ich adresami (adresami dla doręczeń) zgodnie z
    kodeksem spółek handlowych"
    czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to właściwie wygląda? Nigdzie
    nie znalazłam wzoru.

  • 2. Data: 2006-12-04 20:53:53
    Temat: Re: zakładanie spółki jawnej
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    Spróbuj na www.serwisprawa.pl w Aktówce - dalej wzroy KRS

    Powinno być
    Igor

  • 3. Data: 2006-12-04 21:25:28
    Od: i...@o...pl

    dzięki :)
    czyli jak nie ma tam to wnioskuję że nie stanowi oficjalnego
    załącznika na druku tylko ot tak wypisać muszę.
    mam nadzieję.

  • 4. Data: 2006-12-13 19:23:24
    Od: "baccate" <l...@o...pl>

    > czyli jak nie ma tam to wnioskuję że nie stanowi oficjalnego
    > załącznika na druku tylko ot tak wypisać muszę.

    Dokładnie. Wypisuje się to na kartce na komputerze lub odręcznie.
    Wydaje mi się, że trzeba tam też umieścić informację przy każdym
    wspólniku ile posiada udziałów i o jakiej łączniej wysokości.
    Musi być to podpisane zdaje mi się przez wszystkich wspólników
    reprezentujących spółkę.