  • 1. Data: 2007-01-18 16:52:38
    Temat: pozew o weksle
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Mam weksel wystawiony przez osobę A i poręczony przez B. Czy pozwanym
    będzie tylko A, czy też pozwać muszę obu (A i B)?
    Oczywiście chcę, aby po otrzymaniu nakazu zapłaty komornik egzekwował z
    obu źródeł...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2007-01-18 17:50:54
    Temat: Re: pozew o weksle
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości

    Pozywasz obydwu jako dłużników solidarnych.

  • 3. Data: 2007-01-18 20:57:36
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:58db.45afa611.50852@mail.micha.waw.pl...
    >
    > Pozywasz obydwu jako dłużników solidarnych.

    Z tym że - odpowiedź na pytanie autora wątku - nie musisz pozywać obu
    dłużników naraz.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-01-18 21:04:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tym że - odpowiedź na pytanie autora wątku - nie musisz pozywać obu
    > dłużników naraz.

    Fakt, ze nie musi, ale zupełnie nie rozumiem czemu miałby tego nie robić, skoro
    koszty procesu takie same. To prędzej potem nie kierować egzekucji przeciwko
    jednemu z nich.