  • 1. Data: 2005-12-12 09:15:08
    Temat: zagrożenie ciąży, a praca
    Od: tarcamion<t...@t...pl>

    Moja żona jest w 6 tygodniu ciąży. Prawdoodobnie będzie na zwolnieniu lekarskim
    do końca ciąży. Już 7 dni leżała w szpitalu.
    Czy będzie otrzymywać 100% wynagrodzenia przez *całą* ciążę?
    Czy po ustawowych 182 dniach zwolnienia nadal będzie dostawać jakieś pieniądze i
    skąd?
    Czy przebywając na L4 związanym z zagrożeniem ciąży musi wykazać się jakimiś
    dodatkowymi badaniani, czy musi spędzić ileś dni w szpitalu.

    Z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-12 10:46:22
    Temat: Re: zagrożenie ciąży, a praca
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    tarcamion napisał(a):

    Czesc. Mamy podobny przypadek jak Twoj.
    > Moja żona jest w 6 tygodniu ciąży. Prawdoodobnie będzie na zwolnieniu lekarskim
    > do końca ciąży. Już 7 dni leżała w szpitalu.
    Moja zona tez ma zagrozona ciaze.. I tez jest na zwolnieniu od poczatku.
    Pierwsza ciaze poronila.

    > Czy będzie otrzymywać 100% wynagrodzenia przez *całą* ciążę?

    Tak, jak najbardziej. 100% wynagrodzenia, srednia z 6 miesiecy...

    > Czy po ustawowych 182 dniach zwolnienia nadal będzie dostawać jakieś pieniądze i
    > skąd?
    A czemu po 182 dniach? tego nie rozumiem...

    > Czy przebywając na L4 związanym z zagrożeniem ciąży musi wykazać się jakimiś
    > dodatkowymi badaniani, czy musi spędzić ileś dni w szpitalu.
    Nie, nic takiego nie ma. Wystarcz ze ma zwolnienie od ginekologa, na
    ktorym nawet nie jest napisane ze to ciaza zagrozona...

    > Z góry dziękuję
    Nie ma za co :)
    Pozdrawiam - Daroot.