  • 1. Data: 2005-12-12 06:44:42
    Temat: Nowe przepisy w sprawie OC ???
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,30601
    58.html

    Co o tym sądzicie? Czy to wogóle jest możliwe aby wprowadzić takie bzdurne
    prawo? Dlaczego gdy to ja kupuje samochód to mam wypowiadać umowę której nie
    zawierałem? czy wogóle można wypowiedzieć umowe której się nie zawierałoi
    czy można za nią odpowiadać?
    grzesiex1

  • 2. Data: 2005-12-12 16:02:28
    Temat: Re: Nowe przepisy w sprawie OC ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał:

    >Czy to wogóle jest możliwe
    A 'w ogóle' to brałeś udział w wyborach parlamentu ?
    A może w poprzednich też, bo to prawo obowiązuje już od 2004 r ?

    > Dlaczego gdy to ja kupuje samochód to mam wypowiadać umowę której nie
    >zawierałem?
    A dlaczego masz inne obowiazki(płacić podatki, zawierać umowę OC itd)?

    >czy wogóle można wypowiedzieć umowe której się nie zawierałoi
    Skoro tak stanowi prawo to 'w ogóle' można. A napisali w tym
    nierzetelnym artykule, ze wcale nie musisz wypowiadać ? A napisali, że
    masz prawo ją kontynuować ? Że korzystasz z ochrony TU, za którą NIE
    zapłaciłeś ?
    Podchodź z rezerwą do tekstów sponsorowanych, reklam itp.

    Artur Golański