  • 1. Data: 2004-06-08 09:27:51
    Temat: kredyt jako spadek ?
    Od: "mundial" <m...@W...gazeta.pl>

    witam
    mam taka sprawe, moi rodzice wzieli kredyt, niestety ojciec zmarl. matka
    zwrocila sie do banku aby ow kredyt rozlozyli ponownie na mniejsze raty, bank
    na to przystal jednak musi doslac takie cudo z sadu : "Postanowienie o
    stwierdzeniu nabycia spadku"
    Czy ktos moglby mi pomoc w napisaniu takowego pisma ? ewentualnie podal link
    gdzie taki wzor moge znalezc. dodatkowo ile kosztuje zalozenie takiej sprawy
    i ile trzeba czekac na orzeczenie, jakie dokumenty jeszcze trzeba dostarczyc
    wraz z podaniem itp.
    Bede wdzieczny za kazda pomoc

  • 2. Data: 2004-06-09 06:17:01
    Temat: Re: kredyt jako spadek ?
    Od: "mundIAL" <m...@N...gazeta.pl>

    ktokolwiek ?

  • 3. Data: 2004-06-09 07:22:21
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Oto link, który powinien Ci w pewien sposób pomóc. Prosty, czytelny i w
    załącznikach masz wymienione dokumenty, które należy złożyć z wnioskiem.

    Pozdrowienia i powodzenia
    www.prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/formularze/wniosek
    _o_stwierdzenie_praw_do_
    spadku.doc