  • 1. Data: 2002-10-19 10:17:09
    Temat: zadośćuczynienie
    Od: "ESo" <g...@k...net.pl>

    Sąd wydał wyrok za dokonanie gwałtu. Oprócz kary pozbawienia wolności sąd
    orzekł na rzecz poszkodowanej zadośćuczynienie w formie finansowej.
    Chciałbym od kompetentnej osoby dowiedzieć się w jaki sposób egzekwuje się
    tą stronę finansową tej kary i jak przebiegają ewentualne procedury w
    przypadku trudności ze ściągnięciem tej kary finansowej. Czy ściągnięcie
    takiej kary jest możliwe. Bardzo proszę o wyczerpującą odpowiedź na mój
    adres.
    g...@k...net.pl

    Z poważaniem

    --
    ESob

  • 2. Data: 2002-10-19 12:07:16
    Temat: Re: zadośćuczynienie
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ESo" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku trudności ze ściągnięciem tej kary finansowej. Czy ściągnięcie
    > takiej kary jest możliwe. Bardzo proszę o wyczerpującą odpowiedź na mój
    Coz, moze to nie bedzie wyczerpujace, ale zasadzone pieniadze generalnie
    sciagane sa przez komornika dzialajacego w terenie, gdzie zamieszkuje
    sprawca. Adres sprawcy powinien byc w aktach. Ale w razie czego mozna sie
    skontaktowac z jakimkolwiek, najblizszym komornikiem, nawet telefonicznie i
    tam o wszystko wypytac. Mysle, ze wtedy odpowiedz bedzie juz calkiem
    wyczerpujaca.
    Pozrawiam,
    MArta

  • 3. Data: 2002-10-19 15:40:21
    Od: "Jacek P." <j...@p...fm>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Coz, moze to nie bedzie wyczerpujace, ale zasadzone pieniadze generalnie
    > sciagane sa przez komornika dzialajacego w terenie, gdzie zamieszkuje

    Zaraz, zaraz. Przeciez sprawca bedzie w ZK.

    pzdr.
    Jacek

  • 4. Data: 2002-10-19 16:29:34
    Temat: Odp: zadośćuczynienie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jacek P. <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...home.net.pl...
    > Zaraz, zaraz. Przeciez sprawca bedzie w ZK.

    a może ma majątek?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-19 17:55:22
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    "Jacek P." napisa_(a):
    > Zaraz, zaraz. Przeciez sprawca bedzie w ZK.

    Jak będzie miejsce...

    KG