  • 1. Data: 2011-03-09 14:42:54
    Temat: zaczepienie
    Od: znerx <s...@g...pl>

    Mam prośbę,
    W jaki sposób proceduje się zaniedbania medyczne, gdzie onegdaj powinienem się udać ?

    pozdrawiam
    Marek z Olsztyna

  • 2. Data: 2011-03-09 17:01:16
    Temat: Re: zaczepienie
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-03-09 15:42, znerx pisze:
    > Mam prośbę,
    > W jaki sposób proceduje się zaniedbania medyczne, gdzie onegdaj powinienem się udać
> [...]

    Do biblioteki. Poczytać słownik języka polskiego.

    Potem ew. do wujka Gugla i zapytać go o stowarzyszenie "primum non nocere".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-03-10 00:07:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.03.2011 15:42, znerx pisze:
    > Mam prośbę,
    > W jaki sposób proceduje się zaniedbania medyczne, gdzie onegdaj powinienem się udać
> [...]

    Piszesz w jakiejś nieznanej reszcie populacji olsztyńskiej gwarze?

    Czy też używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz?

    Napisz to po polsku, bo po użeraniu się z tłumaczeniem angielskiego
    tekstu pisanego przez niemieckiego Turka nie mam siły domyślać się, co
    chciałeś napisać...