eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozabawa z firma komorkowa dlugie, ale zabawne. › zabawa z firma komorkowa dlugie, ale zabawne.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.sul.t-online.de
    !t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zabawa z firma komorkowa dlugie, ale zabawne.
    Date: Wed, 23 Apr 2003 07:28:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 51
    Message-ID: <p...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: april.vdi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1051075583 17379 213.25.22.94 (23 Apr 2003 05:26:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Apr 2003 05:26:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.13.4 (She had eyes like strange sins.)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:142050
    [ ukryj nagłówki ]


    Sprawa jest dla telefonii IMHO zenujaca.
    A ja chce wiedziec na czym stoje, stad pytania. (na koncu :-)
    Dodatkowo, podejzewam, ze nie tylko ja mam takie "przygody" wiec Wasze
    podpowiedzi moga sie przydac szerszemu gronu...

    Pewien czas temu (nie minely jeszcze dwa lata) wykupilem numer (telefon) w
    umowie promocyjnej, czyli z cyrografem.
    Wszystko bylo o.k. do tamtego roku kiedy po przeprowadzce i zgloszeniu
    zmiany adresu korespondencyjnego wszystkie rachunki dalej przychodzily na
    stary (normalka).
    Po pewnym czasie i kilku mailach / faksach poprawili i
    _przewaznie_ wsztystko przychodzilo na nowy.

    Mniej wiecej w tym samym okresie przestaly do mnie docierac smsy. Ja
    moglem wyslac, do mnie nie mogli (przy czym zwrotki, ze sie nie da
    docieraly do wysylajacych po 24 h najszybciej). Kilka interesow mi w ten
    sposob ucieklo, w pracy posluguje sie czesto smsami, bo pracuje w terenie.
    Zero kontaktu od operatora pomimo kilkukrotnych telefonow na bok (twierdzili,
    ze wszystko jest napewno o.k., tylko ja zdziwiam), e-maili, faksow.

    Trwalo to wszystko jakies 4 msc, po ktorych zirytowalem sie dalem tydzien
    na wyjasnienie sprawy, albo rozwiazuje umowe ze wzgledu na niewywiazywanie
    sie z niej operatora. (Mam podpisane przez pracownika ich punktu
    oswiadczenie, ze z smsami jest problem i nie jest to wada telefonu! Oni za
    pelne oplaty dostarczaja mi niepelnowartosciowe uslugi).

    I tu sie zaczyna zabawa:
    A i owszem zgodzili sie na rozwiazanie umowy pomimo, ze oni nie widza problemow
    z smsami (sic!), ale miesiac pozniej niz ja im wypowiedzialem i mam im za
    ten miesiac zaplacic + oplate za rozwiazanie + oplate za upomnienie zwiazane z
    nieoplaceniem abonamentu w terminie, ktore wynikalo z tego, ze oni faktury nie
    przyslali na wlasciwy adres! (zaplacilem jak dostalem duplikat. Wczesniej
    nie chcialo mi sie klucic i placilem upomnienia przy podobnych sytuacjach).
    Dotychczas zaplacilem im wszystko wlacznie z ostatnim abonamentem (za
    okres sprzed _mojego_ wypowiedzenia.) Oczywiscie bez tych dodatkowych
    ktore rzadaja...

    I tu dwa pytania:
    1. jak jest w naszym prawie musze im to placic, czy moge dochodzic swoich
    racji? (chce sprawe zglosic do Urzedu Ochrony Konsumenta). jezeli
    dochodzic jakie to ma szanse?
    2. Przysylaja rozne swistki na rozne adresy. Obowiazuje mnie to co
    przyslane poleconym (moj podpis odbioru), czy wszystko inne tez?

    Pozdrawiam serdecznie i prosze o poradzenie mi co zrobic w tym ciekawym
    temacie. :-)

    Dariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1