  • 1. Data: 2008-05-07 17:51:59
    Temat: z cyklu: szurnięci sąsiedzi
    Od: "observer" <o...@s...pl>

    It's true story:

    Będę miał sprawę w sądzie:)

    Słucham sobie dziś muzyki oczywiście w zakresie nieprzeszkadzającym nikomu
    (w końcu małe dziecko w domu). W tem do MIESZKANIA wpada przewdonicząca
    wspólnoty. Bez pukania włazi w butach i mówi (mało z krzesła nie spadłem),
    że jako u jedynego leży u mnie na szafie domofon a powinien wisieć i z tego
    powodu urządzenie w budynku szwankuje!!!
    Nie wyrzuciłem jej za wsiarz za drzwi tylko dlatego, że miałem ochotę na
    więcej ciekawostek. Następnie stwierdziła, że będę musiał pokryć koszty
    naprawy, a jak nie to sąd.
    Gdy zobaczyła moje łzy, które towrzyszyły śmiechowi opuściła lokal
    odgrażając się.
    Żałuje, że nie nagrałem zajścia na komórę, no ale cóż to tak jakbym ufo
    zobaczył i by mnie zamurowało.

    Aha, przewodnicząca mieszka w klatce obok.

    zatem chyba zapłace za ten domofon :)

  • 2. Data: 2008-05-07 19:58:07
    Temat: Re: z cyklu: szurnięci sąsiedzi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    observer wrote:
> [...]
    > zobaczył i by mnie zamurowało.
    >
    > Aha, przewodnicząca mieszka w klatce obok.

    zgłoś na policji naruszenie miru domowego.