  • 1. Data: 2008-05-07 17:44:01
    Temat: Sprzedaż witryny a dane osobowe
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Witam

    Chcę sprzedać domenę wraz ze stroną na której są dane osobowe (ale nie
    dużo).

    I czy można to tak po prostu sprzedać byle komu czy trzeba poinformować
    o tym fakcie wszystkich użytkowników co posiadają na niej konto.

  • 2. Data: 2008-05-08 05:29:39
    Temat: Re: Sprzedaż witryny a dane osobowe
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "profi" <p...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I czy można to tak po prostu sprzedać byle komu czy trzeba poinformować
    > o tym fakcie wszystkich użytkowników co posiadają na niej konto.

    Przede wszystkim trzeba poinformować GIODO o zmianie administratora danych osobowych.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-05-08 07:36:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał
    >Przede wszystkim trzeba poinformować GIODO o zmianie administratora >danych
    >osobowych.

    Lepiej spytaj czy ta baza w ogóle była zgłoszona do GIODO;)

  • 4. Data: 2008-05-08 13:33:23
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 7 May 2008 19:44:01 +0200,
    profi <p...@h...com> screamed:
> [...]
    >
    > I czy można to tak po prostu sprzedać byle komu czy trzeba poinformować
    > o tym fakcie wszystkich użytkowników co posiadają na niej konto.

    Nie tyle poinformować, co uzyskać zgodę od każdego użytkownika
    na wysyłanie niezamówionej informacji handlowej przez nabywcę.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 15:31:55 user up 11701 days, 3:26, 1 user, load average: 0.00, 0.18, 0.27 ]

    Multitasking: Screwing up several things at once...

  • 5. Data: 2008-05-08 13:56:06
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 08 May 2008 13:33:23 +0000, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Nie tyle poinformować, co uzyskać zgodę od każdego użytkownika na
    > wysyłanie niezamówionej informacji handlowej przez nabywcę.

    Ale przecież dane nie muszą służyć do wysyłania tychże informacji.
    Zgoda na przetwarzanie a zgoda na otrzymywanie informacji to dwie różne
    sprawy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 6. Data: 2008-05-08 14:00:33
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng26094.7if.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Wed, 7 May 2008 19:44:01 +0200,
    > profi <p...@h...com> screamed:

    > Nie tyle poinformować, co uzyskać zgodę od każdego użytkownika
    > na wysyłanie niezamówionej informacji handlowej przez nabywcę.

    chyba ze w regulaminie to przewidzial

  • 7. Data: 2008-05-08 14:15:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 08 May 2008 16:00:33 +0200, Troll napisał(a):

    > chyba ze w regulaminie to przewidzial

    Za mało. Sam regulamin nie wystarczy -- musi być oświadczenie o zgodzie
    wprost.

  • 8. Data: 2008-05-08 16:26:26
    Od: "profi" <p...@h...com>

> [...]
    >>

    > Nie tyle poinformować, co uzyskać zgodę od każdego użytkownika
    > na wysyłanie niezamówionej informacji handlowej przez nabywcę.

    Czyli, że co? Muszę zgodę uzyskać od każdego użytkownika na przesłanie do
    nich informacji o zmianie adminstratora danych i tyle?

    A dane na witrynie z katalogiem firm chyba nie wymagają rejestracji w GIODO.

  • 9. Data: 2008-05-09 06:31:30
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 8 May 2008 18:26:26 +0200,
    profi <p...@h...com> screamed:

    > Czyli, że co? Muszę zgodę uzyskać od każdego użytkownika na przesłanie do
    > nich informacji o zmianie adminstratora danych i tyle?
    >
    > A dane na witrynie z katalogiem firm chyba nie wymagają rejestracji w GIODO.

    Moja odpowiedź dotyczyła tylko przypadku, w którym nabywca będzie chciał
    rozsyłać informacje do użytkowników. Nie dotyczyła Twojej informacji
    o zmianie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 08:30:44 user up 11702 days, 20:25, 1 user, load average: 0.01, 0.28, 0.19 ]

    Love thy neighbor, tune thy piano.

  • 10. Data: 2008-05-09 07:51:55
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Za mało. Sam regulamin nie wystarczy -- musi być oświadczenie o zgodzie
    > wprost.

    a regulamin to nie jest w wprost skoro go akceptuje przed przekazaniem
    danych?