  • 1. Data: 2003-07-10 02:47:51
    Temat: wzor umowy
    Od: "nurse" <lynx@tznet(wstaw_kropke)one.pl>

    Witam!
    Umiescilem u swojego pracodawcy swoje zdjecia na scianie, umowilismy sie
    slownie ze tam zostana az mu sie nie znudza... Chociaz osobiscie wolalbym
    podpisac z nim umowe.. Chodzi mi dokladniej o to ze powiedzmy za
    przyslowiowa zlotowke oddaje mu moje zdjecia (konkretne w antyramach)
    pozwalam aby wisialy na scianie w lokalu ale nie pozwalam powielac,
    wykorzystywac gdzie indziej niz w tej konkretnej knajpie, czyli w skrocie -
    maja wisiec tam gdzie je umiescilem, a jesli je sciagnie, to nie moze ich
    umiesic gdzie indziej... Ba a moze by lepsze bylo po prostu oddanie zdjec za
    darmoche ale z w/w warunkami. Jak powinna wygladac taka umowa?

    pzdr,
    grzech

  • 2. Data: 2003-07-10 10:50:43
    Temat: Re: wzor umowy
    Od: Małgorzata Kulig<p...@o...pl>

    Najlepiej (dla Ciebie), abyś podpisał umowę licencyjną niewyłączną.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-07-10 11:03:03
    Od: "nurse" <lynx@tznet(wstaw_kropke)one.pl>

    > Najlepiej (dla Ciebie), abyś podpisał umowę licencyjną niewyłączną.

    a dokladniej?
    Jak cos takiego wyglada?

    pzdr,
    grzech

    gg: 801366

  • 4. Data: 2003-07-11 00:13:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jul 2003, nurse wrote:

    >+ > Najlepiej (dla Ciebie), abyś podpisał umowę licencyjną niewyłączną.
    >+
    >+ a dokladniej?
    >+ Jak cos takiego wyglada?

    A weź ty i po prostu spisz to co nam wymieniłeś :]
    "Udzielam niewyłącznego, ograniczonego do miejsca i nieograniczonego
    czasowo prawa na wystawienie moich prac na północnej ścianie
    wewnętrznej w lokalu nr XX przy ul. XXXX o ile lokal znajduje
    się we władaniu działalności gospodarczej XXXX i wykorzystywany
    jest na jej potrzeby".

    Może być ?? ;)
    Jeszcze wymień jakie prace zgadzasz się "prezentować", ew. zajrzyj
    do prawa autorskiego i upewnij się że "wystawienie" to pole
    eksploatacji wymienione z nr 6 :)

    pozdrowienia, Gotfryd