  • 1. Data: 2003-07-09 22:42:11
    Temat: Kto kupi ziemie rolna po 15 lipca?
    Od: "RafDor/Vast" <r...@v...net.polska>

    Witam,

    Poszukuje informacji na temat ustawy, ktora podobno
    (zaslyszalem) ma wejsc z dniem 16 lipca i dotyczy
    sprzedazy/uprawy ziemi rolnej.

    * - Kto kupi ziemie po 15 lipca.
    * - Kto ma prawo pierwokupu.
    * - Rolnik z 1,1ha, a po 15?
    * - Ile nalezy miec hektarow ziemi rolnej, aby moc
    na niej budowac dom?

    Nie wiem, czy wystarczajaco jasno opisalem swoj
    problem, czy zadalem odpowiednie pytania,
    wiecej niestety nie wiem na ten temat. :-)

    Jezeli podobne pytanie juz sie pojawilo na grupie,
    prosze o skierowanie mnie do archiwum.

    Bede wdzieczny, za linki do stron, rowniez
    rzadowych /ustawy/, dotyczacych mojego problemu. :-)

    P.S. Pytam nie w swoim imieniu.

    Pozdr,
    RafDor/Vast

  • 2. Data: 2003-09-30 12:07:54
    Temat: Re: Kto kupi ziemie rolna po 15 lipca?
    Od: "FunnyGuy" <f...@t...pl>

    "RafDor/Vast" <r...@v...net.polska> wrote in message
> [...]
    > prosze o skierowanie mnie do archiwum.
    >
    > Bede wdzieczny, za linki do stron, rowniez
    > rzadowych /ustawy/, dotyczacych mojego problemu. :-)

    Zobacz do tekstu ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego, która weszła w
    życie w lipcu br.