  • 1. Data: 2002-09-02 16:50:02
    Temat: wytlumaczcie prosze
    Od: "Romero" <s...@y...com>

    Art. 101. § 1. Karalność przestępstwa ustaje, jeżeli od czasu jego
    popełnienia upłynęło lat:
    3) 10 - gdy czyn stanowi występek zagrożony karą pozbawienia wolności
    przekraczającą 3 lata,

    Nie bardzo rozumiem, co oznacza "przekraczającą 3 lata".
    Czy chodzi o maksymalna mozliwa kare czy minimalna za dane przestepstwo?
    Za przestepstwo, ktore mam na mysli grozilo od 3 miesiecy do 5 lat.. Wiec
    przedawnilo sie po 10 latach?

  • 2. Data: 2002-09-02 17:18:47
    Temat: Re: wytlumaczcie prosze
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > Za przestepstwo, ktore mam na mysli grozilo od 3 miesiecy do 5 lat.. Wiec

    Chodzi o maksymalna. Gdyby chodzilo o minimalna bylaby mowa o zbrodni a nie
    o wystepku.

    Razem przyjemniej... ;-) >>> http://link.interia.pl/f1644

  • 3. Data: 2002-09-02 18:07:51
    Od: "Bartosz Hudzik" <b...@m...pl>

    ale jeżeli w tym okresie wszczęto postępowanie przeciwko osobie to
    przestępstwo przedawnia się z upływem lat 5 od zakończenia okresu 10 lat
    Użytkownik Romero <s...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al04uq$381$...@n...tpi.pl...