  • 1. Data: 2007-10-31 13:10:33
    Temat: wysokosc kar
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    Witam,

    Czy istnieje wyrok SN badz podobnej instytucji, ktory stwierdza, ze wysokosc
    kar z tytulu opoznien w realizacji przedmiotu umowy nie moze przekraczac
    wysokosci kar z tytulu zaniechania/odstapienie od realizacji tejze umowy?
    Poziom kar pierszego rodzaju nie zostal okreslony przez strony , poziom
    drugich zostal.

    dzieki

  • 2. Data: 2007-10-31 19:14:40
    Temat: Re: wysokosc kar
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Ja nie przypominam sobie. Jeśli pamięć mnie nie myli to było kilka o
    wysokości, o tym, że kara może odnosić sie do należności
    niepieniężnych oraz, że gdy strona nie przyczyniła się do opóźnień to
    nie można naliczyć kary.
    Pozdrawiam.
    Ps. Trochę mało informacji, by odpowiedzieć coś konkretnego.