    From: MAYDAY <g...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie umowy o pracę
    Date: Wed, 17 Jan 2007 17:19:26 +0100

    Witam
    Niedługo będę zawierał nową umowę o pracę z pracodawcą. Jednak znajoma
    mi poleciła żebym zwrócił uwagę czy na umowie jest wpisany okres
    wypowiedzenia. Możliwe że będzie to umowa na czas określony dłuższy niż
    6 miesięcy. Jak jest w przypadku nie określenia okresu wypowiedzenia?
    Czy można tę umowę wypowiedzieć przed końcem okresu umowy? Znalazłem
    taki przepis kodeksu pracy:

    Art. 33. [Wypowiedzenie umowy zawartej na czas określony] Przy
    zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy,
    strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania tej
    umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Co jeśli strony nie przewidziały okresu wypowiedzenia?