  • 1. Data: 2003-06-27 07:45:43
    Temat: wypowiedzenie najmu
    Od: j...@p...onet.pl

    Jestem właścicielką kamienicy, w której mieszka 6 rodzin. Ja do tej pory
    zajmowałam pokój w mieszkaniu rodziców. Wkrótce chciałabym się usamodzielnić i
    zamieszkać "na swoim". Mam pytanie, w jaki sposób mogłabym odzyskać jedno z
    zajmowanych przez najemców mieszkanń. Mam wśród lokatorów jedną osobę, której
    najbardziej chciałabym się pozbyć. Słyszałam, że jest takie prawo, że jeżeli
    mieszkanie będzie przeznaczone dla właściciela kamienicy bądź członka jego
    najbliższej rodziny, to nie muszę lokatorowi zapewniać lokalu zastępczego.
    Napiszcie proszę jak to naprawę jest, jaki powinnam dać termin obecnej
    lokatorce i w jaki sposób ją o tym fakcie powiadomić. Czy wystarczy jakieś
    wypowiedzenie przesłane listem poleconym, czy ona musi to podpisać? Obawiam
    się, że nie będzie chciała podpisać, powinna wystarczyć informacja o moich
    zamiarach o odpowiednio długi termin wypowiedzenia (nie wiem jak długi). Jeżeli
    możecie mi pomóc, to bardzo proszę!

  • 2. Data: 2003-06-27 18:35:23
    Temat: Re: wypowiedzenie najmu
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    skontaktuj sie z lokalnym stowarzyszeniem właścicieli
    nieruchomości a jeżeli nie da rady to z jakims ogólnopolskim,
    np poprzez www.kamienica.pl
    chociaz moze to akurat nie najlepszy adres,

    pzdr,
    JarekM