  • 1. Data: 2002-12-03 19:35:56
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Czy będąc na okresie wypowiedzenia (sam złożylem wypowiedzenie) firma moze
    mnie zwolnic z dnia na dzien dyscyplinarnie (zdajsie z art. 52)

  • 2. Data: 2002-12-03 20:32:45
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik przemo napisał:
    > Czy będąc na okresie wypowiedzenia (sam złożylem wypowiedzenie) firma
    > moze mnie zwolnic z dnia na dzien dyscyplinarnie (zdajsie z art. 52)

    Może. Niestety, jeżeli faktycznie podpadłes pod "rażące naruszenie
    obowiązków pracowniczych" to maja prawo pozbyc sie Ciebie bez względu na
    trwający okres wypowiedzenia.
    Kwestią pozostaje czy na pewno maja powód.
    Ale to już Ty wiesz najlepiej...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk