    From: "Brenda" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypłaty środków-statut
    Date: Thu, 11 Sep 2003 14:26:54 GMT

    Masz rację
    w Statucie mamy:
    Fundacje powolano aby niesc pomoc dzieciom niepelnosprawnym, wspierac
    rodziców dzieci z probl , sluzyc informacjom i pomoca przy rozwiazywaniu
    problemow , udzielac pomocy szpitalom
    Fundacja realizuje swoje cele poprzez
    - organizowanie i fianansowanie zakupu sprzetu medycznego
    - wyposazenie w sprzet reh. placowek medycznych
    pomoc w organizowaniu i finansowaniu operacji i zabiegow przeprowadzonych
    poza granicami kraju
    - organizowanie spotkan..
    - pomoc finansowa i rzeczową osobom wymienionym w paragrafie.. (czyli
    rodzicom , dzieciom)
    - zbiórkę pieniędzy na wyzej wymienione cele

    Tak wiec czy wszystko jest zgodne z prawem?
    Przepraszam, że zawracam głowe ale nie chce aby kiedykolwiek ktokolwiek
    mial cos do zarzucenia.
    Pozdrawiam i dziekuje
    Brenda

    "Tom" <...@f...pl> wrote in message news:bjplnr$8nv$1@atlantis.news.tpi.pl...