  • 1. Data: 2003-01-19 19:14:28
    Temat: wypadek samochodowy
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.wyciachaj.to>

    witam grupowiczow
    Jest taka sytuacja: jechalam taxi, kierowca za szybko jechal i gwaltownie
    zahamowal, (bo przejechal zakret gdzie mial skrecic)Niestety samochod jadacy
    za nami wjechal w tyl taxi. Ja jedynie ucierpialam w wyniku czego mialam
    wykrecenie kregow szyjnych i na 3 tygodnie kolnierz. Oczywiscie zwolnienie
    lekarskie z pracy. Stracilam na poborach (zas.chor.80%) i ucierpialam
    zdrowotnie. Zmierzam do pytan. W zwiazku z tym wypadkiem czy mam prawo
    domagac sie odszkodowania od kierowcy taxi? jesli tak to w jaki sposob i
    gdzie sie to zalatwia?
    bede wdzieczna za pomoc,
    pozdrawiam
    I.

  • 2. Data: 2003-01-19 19:38:49
    Temat: Re: wypadek samochodowy
    Od: "Gwiazda" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.wyciachaj.to> napisał w
    wiadomości news:b0etdb$3eb$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > zdrowotnie. Zmierzam do pytan. W zwiazku z tym wypadkiem czy mam prawo
    > domagac sie odszkodowania od kierowcy taxi? jesli tak to w jaki sposob i
    Cześć !
    Jeżeli masz jakikolwiek dokument stwierdzający że uczestniczyłaś w wypadku
    to możesz się ubiegać o zadośćuczynienie z tytułu OC kierowcy.
    poczytaj koniecznie to
    http://www.odszkodowania.fir.pl/zadoscuczynienia.htm
    miałem też wypadek i skożystałem z tego.
    pozdr.

  • 3. Data: 2003-01-20 13:06:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > zdrowotnie. Zmierzam do pytan. W zwiazku z tym wypadkiem czy mam prawo
    > domagac sie odszkodowania od kierowcy taxi? jesli tak to w jaki sposob i

    Zadoscuczynienia mozesz sie domagac OD SPRAWCY WYPADKU. Wydaje mi sie ze w
    tym przypadku zostal nim kierujacy samochodem, ktory wjechal w taksowke.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2003-01-20 13:12:04
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-20 13:46:58
    Od: "warsik" <w...@w...com>

> [...]
    > wykrecenie kregow szyjnych i na 3 tygodnie kolnierz. Oczywiscie zwolnienie

    szybciej wyegzekwujesz kase z jego ubezpieczenia OC, to lepsze, tansze i
    szybsze niz pozywanie goscia

    http://www.odszkodowania.fir.pl/cedos.htm

    warsik