    From: qazqaz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajem mieszkania jednoosobowej firmie
    Date: Sat, 8 Oct 2011 03:04:46 -0700 (PDT)

    witam,
    jako osoba prywatna wynajalem mieszkanie czlowiekowi, ktory teraz mi
    nie placi. Sprawa o tyle wydaje sie latwiejsza, ze podpisalem umowe
    nie tyle z nim a z jego jednoosobowa dzialalnoscia, wiec odpada cala
    potega ochrony najemcow przez panstwo polskie.

    Czlowiek nie odbiera telefonu. Czy wypowiedzenie przekazane przez
    sasiada lub smsem takze jest poprawne?

    Co jesli nie podpisze protokolu odbioru mieszkania, czy moge sam
    spisac liczniki czy trzeba swiadkow brac?

    Jesli nie zaplaci to pozostaje mi jak rozumiem wezwanie do zaplaty a
    pozniej sad. Ale to przyszlosc. Na ten moment chcialbym wiedziec, czy
    moge wejsc do lokalu pod jego nieobecnosc (skoro on wynajmuje to jako
    firma), co moge zrobic jesli nie zechce wyjsc? Poprosze o kilka porad
    na najblizszych kilka dni.

    Dziekuje
    qazqaz