    From: "Jerzy Hołda" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wynajem mieszkania i praowadzenie działalności.
    Date: Mon, 12 May 2003 14:09:04 +0200

    Witam

    Mam taki problem. Otorz wynajmuje mieszkanie i chce w tym mieszkaniu
    zrejestrowac dzalalnosc. Administrator kamienicy nie chce mi na to pozwolić.
    Mowi ze to same klopoty. Prawodpodobnie mowi tak bo nie wie jak to sie
    zalatwia. Podobno trzeba cos w UM zalatwic. Jakis dodatkowy podatek? jakaś
    dodatkowa umowa orócz tej wynajmu jako lokal mieszkaniowy? Co po kolei
    trzeba zrobic? Bede sie widzial z tym panem dzisiaj wieczorem moze jak mu
    powiem co dokladnie trzeba zrobic to sie zdecyduje.
    Na googlanie już nie mam pomysłu.
    Porsze napisac jak dziecku po kolei co trzeba załatwić

    pozdrawiam
    Jerzy