  • 1. Data: 2004-10-09 02:01:57
    Temat: wynajem mieszkania.
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    kilka pytan, ktore nasunely mi sie pod wyplywem pewnego najemcy:
    1. w wynajetym mieszkaniu (kawalerka) zyja 2 niespokrewnione, ale
    znajome sobie, osoby. czy lepiej spisywac z kazda osobna umowe, czy jedna
    wspolna? a moze wystarczy z jedna osoba?
    2. jesli obie osoby skladaja sie "po polowie" na wszystkie oplaty (w tym
    kaucje) i jedna z nich chce sie wyprowadzic, a w umowie nie bylo mowy o
    zadnym podziale, tylko kwocie "calosciowej", to czy jednej z tych osob
    trzeba oddac polowe kaucji, itp.?

    --
    pozdrawiam
    Psychik

  • 2. Data: 2004-10-09 11:23:09
    Temat: Re: wynajem mieszkania.
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)>

    Psychik wrote:
> [...]
    > znajome sobie, osoby. czy lepiej spisywac z kazda osobna umowe, czy
    > jedna wspolna? a moze wystarczy z jedna osoba?

    Mozna spisac jedna umowe, w ktorej beda wymienione obydwie osoby ( jako
    najemcy ) albo jedna osoba jako najemca, a druga osoba bedzie posiadala
    tylko prawo zamieszkania ( ale nie bedzie strona umowy ).

    To zalezy od umowy.

    pozdrawiam
    --
    Mithos