  • 11. Data: 2008-02-06 14:56:56
    Temat: Re: wynajem lokalu
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    demo pisze:

    > Dla mnie akurat dziwny jest fakt, ze ktos dzierzawi mi lokal gastronomiczny
    > ktory tak naprawde nim nie jest.

    Zdecyduj się proszę, co jest przedmiotem dzierżawy - albo zajrzyj do
    umowy - bo raz piszesz "lokal gastronomiczny" a raz "lokal pod
    działalność gastronomiczną".
    To po pierwsze.
    Po drugie określ z jakich powodów nie można tam działalności
    gastronomicznej prowadzić. Za małe, bez wody czy czort tam wie co...

    Będą konkrety, to może będą podstawy do odpowiedzi...

    MAc

  • 12. Data: 2008-02-06 20:25:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "demo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Tylko, ze to lokal gastronomiczny. W moim rozumieniu lokal
    > gastronomiczny to lokal spełniający wymogi aby nim mogl byc.

    Znam cały szereg lokali gastronomicznych nie odpowiadających normom. MAc ma
    rację. Napisz, co temu lokalowi dolega.