  • 1. Data: 2008-02-05 09:42:27
    Temat: przedawnienie
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    komornik przypomniał sobie o mnie po 10 latach .Czy istnieje przedawnienie ?

  • 2. Data: 2008-02-05 09:48:48
    Temat: Re: przedawnienie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    romeo pisze:
    > komornik przypomniał sobie o mnie po 10 latach .Czy istnieje przedawnienie ?

    Wyroki (nakazy zapłaty) przedawniają się w ciągu 10 lat od dnia
    wydania, lub od dnia zakończenia poprzedniej egzekucji komorniczej. Tak
    więc w tym przypadku prawdopodobnie sprawa jeszcze się nie przedawniła.
    Jeśli komornik nie wyegzekwuje roszczenia, 10-letni termin przedawnienia
    zacznie biec na nowo od dnia zakończenia obecnej egzekucji.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz