  • 1. Data: 2005-12-05 14:46:11
    Temat: wynajecie mieszkania spoldzielczego
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    pomozcie dobrzy ludzie
    mam mieszkanie spoldzielcze ( wykupione na wlasnosc) i chcialbym je wynajac
    czego sie trzyma c na co uwazac
    jakie prawo wchodzi tutaj w gre

    z gory dzieki
    bo sam po smierci mojej mamy jestem w stanie rozkladu

    alojzy

  • 2. Data: 2005-12-06 15:39:57
    Temat: Re: wynajecie mieszkania spoldzielczego
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    slonzok62 napisał(a):
> [...]
    > jakie prawo wchodzi tutaj w gre
    >
    > z gory dzieki
    > bo sam po smierci mojej mamy jestem w stanie rozkladu

    Wynająć masz prawo...
    Ale z lokatorami to zwykle kłopot bywa....

    Zastanów się czy nie lepiej sprzedac..

    I przeznaczyć pieniądze na zaspokojenie swych potrzeb
    mieszkaniowych..

    Bogusław

  • 3. Data: 2005-12-07 08:44:17
    Od: "adam" <b...@N...pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale z lokatorami to zwykle kłopot bywa....
    >
    > Zastanów się czy nie lepiej sprzedac..
    >
    > I przeznaczyć pieniądze na zaspokojenie swych potrzeb

    a moze umowa użyczenia
    http://tnij.pl/etc
    adam