  • 1. Data: 2003-10-08 17:19:02
    Temat: wymuszane zwolnienia
    Od: "Sajmon" <s...@p...onet.pl>

    zatrudnilem pracownika 1 sierpnia ktory 1 wrzesnia poszedl na zwolnienie
    lekarskie. Jest on pracownikiem interwencyjnym skierowanym do mnie z RUP.
    POdejrzewam, że zwolninia dostarczane mi od niego sa "wymuszane" kazde
    kolejne zwolnieni bylo od innego lekarza. Pracownik najpierw chorowal na
    wrzody teraz podobno na pluca. jedyne dwie formy zwolnienia jakie mam to
    rezygnacja z pracy samego pracownika lub zwolnienie dyscyplinarne. Jak moge
    go zwolnic zgodnie z prawem po powrocie do pracy ( w co watpie)
    skierowalem juz wniosek do ZUS o sprawdzenie wykorzystania tego zwolnienia ?
    Jak mozna sie ustrzec przed takimi delikwentami ?

  • 2. Data: 2003-10-08 18:15:41
    Temat: Re: wymuszane zwolnienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Może pismo do ZUS z opisem Twoich wątpliwości sprawę załatwi? No bo
    faktycznie musi to być bardzo schorowany pracownik. Albo go denerwowałeś i
    otwarły mu się stare rany.