  • Data: 2011-11-23 11:51:38
    Temat: wymiar urlopu
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Znajoma mnie poprosiła abym poszukał a ja nawet nie wiem gdzie :(
    To jest nauczycielka (pełny etat) która na wiosnę urodziła, później macierzyński
    (część przed wakacjami a reszta po wakacjach) i następnie jakieś 2 tygodnie
    urlopu wypoczynkowego.
    I chodzi o to kiedy ma wrócić do pracy, oczywiście u niej w szkole księgowa
    wyliczyła jakąś datę ale znajoma twierdzi że zmieniły się jakieś przepisy
    odnośnie urlopu i nie liczy się tygodni tylko dni robocze i że powinna do pracy
    wrócić kilka dni później.
    Czy ktoś wogóle jest w temacie i podpowie gdzie szukać właściwych przepisów albo
    kto w takiej kwestii może zająć wiążące stanowisko?

    Pozdrawiam
    Piotr