    From: "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wymiana towaru dzien po zakupie
    Date: Tue, 24 Sep 2002 19:01:16 +0200

    Wczoraj nabylam komputer skladany na moje zyczenie.. jednak dzisiaj wiem
    [dopiero], ze potrzebuje innej plyty glownej, ta sama firma - inny model.
    Czy mam prawo zadac wymiany? Czy tez plyta moze byc wymieniona na inna
    jedynie przy dobrej woli wsprzedawcy?
    Sprzedawca odmowil wymiany, twierdzac ze bedzie mial klopot ze sprzedaza tej
    plyty i ze byl to zestaw robiony na zamowienie, zatem ma prawo odmowic
    wymiany.

    dosia