  • Data: 2006-06-16 12:57:40
    Temat: wymeldowanie - jak sie to robi?:)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak w temacie. Zastanawiam sie nad stalym/czasowym zameldowaniem sie w innym
    miescie. Poniewaz to mój debiut więc mam pytanka:)
    1. Przy zameldowaniu czasowym tez sie wymeldowywuje ze stałego miejsca
    zamieszkania?
    2. Jak rozumiem, musze isc do urzędu. Gdzies jeszcze? Co potrzebuje ze soba?
    Idzie zalatwic te wszystkie formalnosci w jeden dzien?
    3. Nowe zameldowanie, mozna odrazu po wymeldowaniu?
    4. Jakies skarbówki, banki etc tez trzeba o tym informowac ?[ opcja
    stale/czasowe]
    5. Przy tymczasowym wymiana dowodu?

    Pewnie o czyms jeszcze zapomnialam, ale ual dzis straszny. Niestety w moim
    urzędzie juz nikt nie odbiera więc cala nadzieja w was:)

    HaNkA