  • 1. Data: 2007-12-02 14:31:39
    Temat: z serii pytanie o gwarancję
    Od: "MK" <m...@o...eu.skasujto>

    Czy i gdzie zostanie uwzględniona gwarancja na monitor który
    został zakupiony 11 miesięcy temu, sam monitor został wyprodukowany w
    czerwcu 2006,
    jeśli nabywca nie posiada już paragonu / faktury za zakupiony towar,
    a jedynie posiada kartę gwarancyjną (niestety nie podbitą) - na której jest
    napisane że gwarancja
    na monitor wynosi 3 lata. na samym monitorze jest informacja że został on
    wyprodukowany w czerwcu 2006.
    Użytkownik oprócz gwarancji posiada instrukcję i oryginalne opakowanie :)

    pozdr
    m.

  • 2. Data: 2007-12-02 16:45:45
    Temat: Re: z serii pytanie o gwarancję
    Od: <s...@a...pl>

    > jeśli nabywca nie posiada już paragonu / faktury za zakupiony towar,

    Odniosę się do tego fragmentu. Jesli była wystawiona faktura, ale Ci
    zginęła - zawsze możesz wziąć duplikat od sprzedawcy.

  • 3. Data: 2007-12-02 17:20:58
    Od: "MK" <m...@o...eu.skasujto>

    > Odniosę się do tego fragmentu. Jesli była wystawiona faktura, ale Ci
    > zginęła - zawsze możesz wziąć duplikat od sprzedawcy.

    dzięki. Nauczka na przyszłość, na wszystko brać faktury.

  • 4. Data: 2007-12-06 13:59:25
    Temat: Re: z serii pytanie o gwarancj
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MK" <m...@o...eu.skasujto> napisał w wiadomości
    > Czy i gdzie zostanie uwzględniona gwarancja na monitor który
    > został zakupiony 11 miesięcy temu, sam monitor został wyprodukowany w
    > czerwcu 2006,

    Nie wiem jaki to monitor, ale ja mialam tak z LG. kupilam 4 miesieczny
    monitor od kolegi i trzeba mojego szczescia aby zepsul sie u mnie po 3
    dniach:) . Okazalo sie ze kolega nie moze znalezc karty gwarancyjnej.
    Zadzwonilam wiec do serwisu LG z pytaniem o koszt naprawy. Pan zapytal jaki
    to monitor, gdy odpowiedzialam powiedzial, ze przeciez on powinien byc na
    gwarancji. Ja ze tak ale nie mam karty gwarancyjnej. Pan przyszedl, naprawil
    gratisowo w ramach gwarancji a po 2 tyg LG Polska przyslalo mi kopie karty
    gwarancyjnej do domu

    HaNkA