  • 1. Data: 2003-12-31 15:33:27
    Temat: wymazywanie
    Od: "Paula" <s...@w...pl>

    Istnieje cos takiefo jak wymazywanie wyroku po ilus tam latach...
    napiszcie mi cos o tym....
    Czy po tym okresie z reku na sercu można mówić że nie było sie karanym?

  • 2. Data: 2003-12-31 16:24:59
    Temat: Re: wymazywanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paula" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Szukaj pod hasłem "zatarcie skazania". Było na grupie wiele razy. Google
    powinny dostarczyć Ci pełnej informacji.

  • 3. Data: 2003-12-31 16:29:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Paula" <s...@w...pl> naskrobał/a w

    > Istnieje cos takiefo jak wymazywanie wyroku po ilus tam latach...

    Zatarcie.

    > napiszcie mi cos o tym....

    Okres po którym następuje zależy od tego jaki został wydany wyrok.
    Dokładnie jest to opisane w art 107 KK.

    http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=74&pg=9

    > Czy po tym okresie z reku na sercu można mówić że nie było sie
    > karanym?

    Tak.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153